neděle 3. ledna 2016

Resty

Nějak to tady poslední dobou zanedbávám... Tak doplním, co jsem ještě vloni stihla.

Pořád mě baví korálky, jen jsem vyměnila drátek za háček a přízi. Háčkované dutinky mě opravdu baví a vypadají moc pěkně. Co jsem vloni vyrobila:

Sada pro mamku:

Vánoční dárky:

Tenhle jsem udělala naposledy a asi si ho nechám :-)

K.

6 komentářů:

Jolana řekl(a)...

Katko, děkuji za milé zastavení! Krásný nový rok :) Jola

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kati už jsem sice viděla ,ale musím Ti přiznat ,že jsou to skvosty ..si tak vzpomíná jak sis nadávala ,že se to nenaučíš ..no a vidíš jak Ti to krásně jde ♥♥♥

Marie Králová řekl(a)...

Kateřinko, přeji vše dobré do nového roku. Zdravíčko pro celou rodinu a spoustu nápadů při tvoření krásných výrobků. Už jsi mi na blogu chyběla. Zdraví Tě Marie.

Cettia řekl(a)...

Katko, mnoho zdraví v novém roce a korálkovaní je nádherné.

Janina64 řekl(a)...

Katko máš moc hezké výrobky korálky úžasný ....taky ti přeji vše nej do Nového roku až bude nějaká výstava tak dej vědět :-) .... zdravím Jana & Sabina .

Světluška 77 řekl(a)...

Ahoj Katuš, korálky vypadají skvěle, ale to navlékání musí být pěkná makačka.